Dagtraining structuuropstellingen

Deze dagtraining Structuuropstellingen is bedoeld voor coaches, therapeuten, counselors die al bekend zijn het het systemisch werk en graag een aanvullende manier van opstellen willen leren. Bij Structuuropstellingen wordt er gewerkt met de structuur van de vraag en niet met de inhoud.  Logica en het oplossingsgerichte worden met elkaar verbonden.

Je kunt Structuuropstellingen gebruiken bij persoonlijke en beroepsmatige thema’. Het is een breed inzetbare manier van opstellen die weer even nét wat anders werkt als de traditionele manier van opstellen.

Tijdens deze dag gaan we oefenen met Structuuropstellingen en duiken we een stukje in de theorie.

Les-onderwerpen:

•  Transverbale taal
      • Opstellen van elementen
      • tetralemma-opstelling
      • Doelbenadering-opstelling
      • Cataleptische hand
      • Positiewerk, proceswerk, tests
      • Metaprincipes

Het certificaat Dagtraining Structuuropstellingen ontvang je als je hebt deelgenomen aan de lesdag.

Data:

• Donderdag 21 november 2019
  • Dinsdag 31 maart 2020
  • Vrijdag 2 oktober 2020

De lesdag begint om 09.30 uur en duren tot 16.30 uur.

Ervaring met systemisch werken (het begeleiden van familie/organisatie opstellingen en/of systemisch coachen) is noodzakelijk.

• De groepsgrootte is maximaal 6 cursisten zodat er genoeg persoonlijke aandacht en ruimte is.
  • De investering bedraagt € 125,- dit is inclusief een reader, vers fruit en onbeperkt koffie/thee.
  • De opleidingskosten voor deze workshop mag je onder bepaalde voorwaarden aftrekken van de inkomstenbelasting.  Neem voor informatie contact op met de belastingdienst.
  • Wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op.

Docent: Karin van Gaal