Opleidingen

Ga op weg naar geluk!

• Leer jezelf kennen en ontwikkel je skills.
  • Krijg inzicht in belemmerden gedachtenpatronen.
  • Ontdek waarom jij doet zoals je doet of waarom je iets soms juist niet doet terwijl je het wel wil.
  • Vind een goede balans en ontwikkel je sterke punten!

Stichting Psychosociaal Welzijn biedt een uitgebalanceerd aanbod in cursussen en workshops om zowel je persoonlijke- als zakelijke effectiviteit te vergroten. Wij verzorgen korte en intense opleidingen. Voor langdurige opleidingen kunnen wij je verwijzen naar verschillende gerenommeerde opleidingsinstituten.

Opleidingen

3 Daagse Basiskennis Transactionele Analyse

Update Workshop EMDR

3 Daagse Basiskennis Maskerstructuren/Karakterstructuren

De Docent

De docent/trainer van Stichting Psychosociaal Welzijn is Karin van Gaal (en een aantal collega’s die haar hierbij ondersteunen). Karin is in 2007 afgestudeerd als psychosociaal therapeut en heeft ruime ervaring als docent/trainer opgedaan. Zij traint het liefst kleine groepen zodat zij genoeg aandacht kan schenken aan iedere cursist. Haar persoonlijkheid nodigt uit tot openhartigheid, oprechtheid en een frisse blik naar jezelf. Zij vindt het leuk om op een luchtige manier, haar kennis te koppelen aan de praktijk. Omdat zij streeft naar een hoogwaardig resultaat heeft ze alle opleidingen zelf ontwikkelend.