Bijscholing Transactionele Analyse voor NLP-ers

De 3 daagse bijscholing Transactionele Analyse is bedoeld voor NLP Practitioners of Master Practitioners die op zoek zijn naar meer tools en handvatten om mensen te begeleiden. De TA laat zien hoe mensen psychologisch gestructureerd zijn en hoe zij hun persoonlijkheid uitdrukken in gedrag. De lesdagen zijn inspirerend en vooral praktisch!

Lesonderwerpen o.a.

• Vooronderstellingen en basisprincipes
  • Transacties; complementair, parallel en gekruist
  • Ego-toestanden
  • Strooks, positief en negatief
  • Levensposities
  • Levenssript, injucties, drivers en allowers
  • Racketgevoelens, zegels en spelen

U heeft minimaal een NLP Practitioner certificaat

Het certificaat Transactionele Analyse voor NLP-ers ontvangt u als u heeft deelgenomen aan alle 3 de lesdagen.

Data van de driedaagse:

• donderdag 20 juni, zaterdag 22 juni en donderdag 4 juli 2019
  • donderdag 22 augustus, zaterdag 24 augustus en donderdag 12 september 2019

De lesdagen beginnen om 09.30 uur en duren tot 16.30 uur.

• De groepsgrootte is maximaal 6 studenten zodat er veel persoonlijke aandacht is.
  • De investering bedraagt € 300,- dit is inclusief een reader, vers fruit en onbeperkt koffie/thee.
  • De opleidingskosten voor deze training mag u onder bepaalde voorwaarden aftrekken van uw inkomstenbelasting.  Neem voor informatie contact op met de belastingdienst.
  • Wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op!