Basiskennis Transactionele Analyse

De 3 daagse basiskennis Transactionele Analyse is bedoeld voor iedereen die op zoek is naar meer tools en handvatten om mensen te begeleiden. Je kunt hierbij denken aan NLP-ers. Daarnaast is deze bijscholing ook zeer geschikt voor mensen die zich op persoonlijk vlak verder willen ontwikkelen. De TA laat zien hoe mensen psychologisch gestructureerd zijn en hoe zij hun persoonlijkheid uitdrukken in gedrag. De lesdagen zijn inspirerend en vooral praktisch!

Lesonderwerpen o.a.

• Vooronderstellingen en basisprincipes
  • Transacties; complementair, parallel en gekruist
  • Ego-toestanden
  • Strooks, positief en negatief
  • Levensposities
  • Levenssript, injucties, drivers en allowers
  • Racketgevoelens, zegels en spelen

Het certificaat basiskennis Transactionele Analyse ontvang je als je hebt deelgenomen aan alle 3 de lesdagen.

Data van de driedaagse:

• donderdag 22 augustus, zaterdag 24 augustus en donderdag 12 september 2019

De lesdagen beginnen om 09.30 uur en duren tot 16.30 uur.

Ervaring met het begeleiden van mensen én enige kennis van NLP is wenselijk, maar niet noodzakelijk.

• De groepsgrootte is maximaal 6 cursisten zodat er veel persoonlijke aandacht is.
  • De investering bedraagt € 300,- dit is inclusief een reader, vers fruit en onbeperkt koffie/thee.
  • De opleidingskosten voor deze workshop mag je onder bepaalde voorwaarden aftrekken van de inkomstenbelasting.  Neem voor informatie contact op met de belastingdienst.
  • Wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op!